آسیب‌پذیری استان بوشهر در مقابل حوادث کاهش می‌یابد

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با اجرای سند تحول کاهش بلایای طبیعی، آسیب‌پذیری استان بوشهر در مقابل حوادث کاهش می‌یابد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش دهقان عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگروه تدوین برنامه کاهش خطر استان بوشهر طی ۹ ماه گذشته در دستگاه‌های اجرایی با محوریت مدیریت بحران استانداری فعال شد.

وی با اشاره به تدوین برنامه کاهش خطر و حوادث و سند تحول کاهش بلایای طبیعی استان بوشهر اضافه کرد: برنامه کاهش خطر و حوادث و سند تحول کاهش بلایای طبیعی در پژوهشکده سوانح طبیعی کشور در حال بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به برنامه‌های مهم تدوین شده برای دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران در این سند بیان کرد: کاهش مخاطرات از اهداف مهم اجرای این سند است.

وی کاهش آسیب‌پذیری و افزایش تاب‌آوری جامعه در برابر بحران و حوادث را از مهمترین اهداف اجرای این برنامه دانست و افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای استان تدوین شده است.

دهقان از ارزیابی و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر سواحل، بنادر و اسکله‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: برای رفع این آسیب‌ها تلاش جدی صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *