امضاء تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت بحران کشور و همراه اول

براساس این تفاهم‌نامه همراه اول  در زمینه اطلاع رسانی و پیشگیری از مخاطرات طبیعی با سازمان مدیریت بحران کشور همکاری می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، با حضور دکتر محمد حسن نامی  معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و دکتر مهدی  اخوان مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول)تفاهم نامه   مابین سازمان مدیریت بحران کشور و همراه اول امضا شد.

در این جلسه ابتدا رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به اشرافیت و خلاقیت و توانمندیهایی شرکت ارتباطات سیار ایران در زمینه اطلاع رسانی بموقع و همچنین پیشگیری از حوادث دارد، نیازمند همکاری بیشتر از گذشته هستیم.
دکتر محمد حسن نامی گفت: بمنظور پیشگیری از حوادث طبیعی که مورد نظر در ابلاغیه  مقام معظم رهبری است.  ما برای حفظ جان و مال مردم نیازمند همکاری تمامی دستگاههای توانمند در این زمینه هستیم، که همراه اول نقش مهمی در این مورد دارد و خواهد داشت.
دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور افزود: متاسفانه مصوبات شورای عالی شهرسازی در جهت ساخت و ساز درست عمل نمیشود و این باعث خسارات عمده در حوادث میشود.
وی گفت: برای پیشگیری در حوادث استفاده از فناوری های نوین و بروز،  آموزش در فضای رسانه و مجازی  نقش مهم و اصلی را دارد.
در ادامه این جلسه، دکتر مهدی اخوان مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت:همراه اول در تمامی حوادث همراه مردم بوده و هشدارهای ارسالی در حوادث سیل و کولاک اخیر نقش مهمی را  در مدیریت بحران ایفا کرد.
وی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی برنامه آموزشی شاد را از ظرفیت های خوب همراه اول جهت اطلاع رسانی و همچنین آموزش دانش آموزان برشمرد و افزود: عدم اطلاع رسانی دقیق و بموقع ضررهای زیادی برای کشور داشته که این نقصها برطرف و کم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *