کسب رتبه برتر استان خراسان جنوبی در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱

مدیریت بحران استان خراسان جنوبی رتبه برتر را در اولین رویداد ملی و بزرگ مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ در بین ۳۱ استان کشور کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ با زیرساختی علمی، سیاستگذاری و اجرایی ممتاز برای حوزه مدیریت بحران کشور  که توسط وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور با مشارکت فعال دستگاه های اجرائی عضو ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ بحران از جمله : وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، وزارت نفت ، وزارت جهاد کشاورزی ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دستگاه های ملی و استانی تابعه، ادارت کل مدیریت بحران استانداری های سراسر کشور، دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی با تمرکز بر رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران کشور  برگزار شد.
این رویداد در بخش های نمایشگاه بین المللی ، کنفرانس علمی ، ارائه دستاوردهای تحقیقاتی ، کارگاه های آموزش تخصصی ، پنل های تخصصی راهبردی ، رویداد استارتاپی دانش بنیان، جشنواره فرهنگی هنری و مانور برگزار شد..
این رویداد با حضور فعال ۳۱ استان کار خود را از ۲۵ لغایت ۲۷ بهمن ماه  در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران آغاز کرد.
در مراسم افتتاحیه که با حضور مسئولین کشوری در سالن همایش های موزه  برگزار شد دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور به ایراد سخنرانی پرداخت. 
مدیریت بحران استان خراسان جنوبی نیز باحضور فعال و موثر در دو بخش کارگاه ها و پنل های تخصصی و راهبردی و بخش نمایشگاهی و همچنین تجهیزات سنگین و کاربردی مانند کانکس فرماندهی و مدیریت بحران و مخزن سوخت رسانی دومنظوره بنزین و گازوئیل که درفضای باز این نمایشگاه تعبیه شده بود در این رویداد شرکت کرد. در طول برگزاری این رویداد مدیران کشوری ، استانی و ستادی ، مقامات نظامی و انتظامی کشوری از جمله وزیر محترم کشور، فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین معاون  وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در غرفه استان خراسان جنوبی حاضر و از نزدیک در جریان دستاورد ها و فعالیت های استان در حوزه مدیریت بحران قرار گرفتند.
لازم به ذکر است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  مهندس عباس زاده نیز در مراسم افتتاحیه حضور داشت و از غرفه استان بازدید کردند.
در روز پایانی این رویداد براساس شاخص ها و ویژگی های موثر در این رویداد، استان خراسان جنوبی از بین ۳۱ استان حاضر و شرکت کننده، رتبه برتر را به همراه دو استان دیگر کسب نمود و لوح تقدیر و تندیس یادبود اولین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ به مهندس آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اهدا شد.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *