حمایت از خانه های هلال خراسان جنوبی برای تکمیل زنجیره امدادو نجات

 

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: از فعالیت خانه های هلال با هدف تکمیل زنجیره امداد و نجات استان حمایت می کنیم و برای ایفای نقش خود در این خصوص تلاش خواهیم کرد.

محمد علی آخوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان داشت: نیروهای هلال احمر در زمان بروز حوادث در روستاها، شهرها و کلان استان برای امداد رسانی سریع به افراد آسیب دیده نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

وی بیان کرد: با حضور نیروهای هلال احمر در اولین لحظات وقوع حادثه، امید در دل آسیب دیدگان زنده می‌شود بنابراین نقش نیروهای هلال احمر در بخش‌های مختلف جوانان، داوطلبان و اعضای خانه‌های هلال در زمان بروز حوادث بسیار مهم است.

آخوندی با اشاره به وجود ۲۱۳ خانه هلال در نقاط مختلف استان، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای تلفیق علم و تجربه بسیار مهم است و تداوم در برپایی کارگاه‌های آموزشی ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی بیان کرد: از فعالیت خانه‌های هلال با هدف تکمیل زنجیره امداد و نجات حمایت می‌کنیم و برای ایفای نقش خود در این خصوص تلاش خواهیم کرد.

آخوندی افزود: آماده همکاری در زمینه فعالیت خانه‌های هلال برای فراهم کردن اعتبار و امکانات مورد نیاز هستیم و امیدواریم با تعامل بیشتر بین هلال احمر و مدیریت بحران استان، بتوانیم اقدامات ارزنده‌ای در این زمینه انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *