مدیر کل مدیریت بحران : البرزی ها هشدار هواشناسی را جدی بگیرند

محمد رضا فلاح نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گفت: الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از ناپایداری سطوح میانی جو با ماهیت تندری و فعالیت محلی در این استان بوده که سبب کاهش کیفیت هوا می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از امروز تا چهارشنبه ۲ شهریورماه  در منطقه البرز مرکزی در بعضی ساعات  وزش باد ، گرد و خاک ، در ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق به ویژه در ساعات عصر و شب  مورد انتظار می باشد.
وی بیان داشت: احتمال آبگرفتگی موقت در مسیل های فصلی در ارتفاعات و کاهش کیفیت هوا در شهرهای استان البرز از اثرات این مخاطره طبیعی است.
فلاح نژاد تاکید کرد: بنابراین اعضای ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان های البرز ،شهرداران ضمن آگاهی از وضعیت جوی اعلام شده ، اطلاع رسانی و هشدار به موقع از طریق رسانه های محلی را انجام و آمادگی لازم را به منظور فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز  به ویژه در مناطق اثر را داشته باشند .

وی یادآورشد:همچنین همکاری با نیروهای امدادی ، راهداری، امورحمل ونقل جاده ای ، پلیس راه ، راهور و عوامل مردمی استان البرز در این خصوص مورد انتظار و الزام خواهد بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *