آماده باش کامل اعضای ستاد مدیریت بحران دماوند تا ۷۲ ساعت آینده

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، رضا طاهرخانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان به با حضور مسئولان دستگاه های خدمات رسان و اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، به گزارش هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش باران و رگبار در شهرستان خبر داد.

وی گفت: با توجه به ورود جو ناپایدار در شهرستان دماوند کلیه نیروهای ستادی، خدماتی، آتش نشانی و اورژانس از امروز به مدت ۷۲ ساعت در آماده باش کامل خواهند بود.

این مقام مسئول ادامه داد: از مسافران و شهروندان عزیز شهر دماوند درخواست می شود تا از اسکان و توقف در بستر رودخانه های شهرستان جدا خودداری کنند و هرگونه استقرار در بستر رودخانه ها ممنوع بوده و از آن جلوگیری خواهد شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان دماوند گفت: شهرداری‌ها و دهیاری های شهرستان سریعا نسبت به پاکسازی جوی ها، آبراهه ها و دهانه پل های حوزه استحفاظی خود اقدام کنند تا در صورت بارش آب گرفتگی به دلیل انسداد محل آبروها مشاهده نشود.

طاهر خانی افزود: استحکام سازه های موقت و تابلو های تبلیغاتی در دستورکار دستگاه‌های متولی قرار گیرد و به مالکان بخش خصوصی نیز جهت استحکام سازه های موقت هشدار داده خواهد شد

فرماندار شهرستان دماوند در پایان با اشاره به آمادگی صد درصدی ستاد بحران شهرستان دماوند در مقابله با حوادث احتمالی گفت: از کوهنوردان در خواست می شود تا در روزهای پنج شنبه و جمعه از رفتن به ارتفاعات شهرستان جدا خودداری کنند و اداره جهاد کشاورزی نیز نسبت به عدم جابجایی عشایر در ارتفاعات و استقرار آنها در مناطق امن اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *