سند برنامه جامع آموزش مدیریت بحران زنجان تدوین شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: سند برنامه جامع آموزش مدیریت بحران زنجان تدوین شد.

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به ساختار و جایگاه مدیریت بحران، تحقق یا عدم تحقق اهداف طرح ریزی شده در قانون بسیار مهم است و به همین دلیل تدوین دستورالعمل مناسب و اثربخش می‌تواند دستگاه‌های نظارتی را از اجرای قانون مطمئن کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان تصریح کرد: سند راهبرد ملی مدیریت بحران کشور، برنامه‌های ملی کاهش خطر، فداکارخدمتی، آمادگی و پاسخ و بازسازی و بازتوانی و دستورالعمل‌ها از اهداف تدوین این سند است.

وی تصریح کرد: تهیه و تدوین سند برنامه جامع آموزش مدیریت بحران استان برای همه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و … تهیه و تدوین سند برنامه جامع آموزش مدیریت بحران استان برای همه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

کرامتی افزود: پیگیری، هماهنگی و تشکیل ۶۶ جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان برای انجام هماهنگی و انسجام و فرماندهی حوادث استان به تعداد ۶۳۸ مصوبه از ۱۳۹۲ تا نیمه اول ۱۴۰۰ بصورت ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: در هشت سال گذشته هماهنگی و برگزاری دوره‌های آموزشی در بحث پیشگیری، آمادگی و مقابله و فرماندهی حوادث استان به میزان ۵۰۳ هزار و ۸۸۱ ساعت و به تعداد ۳۵۲ هزار و ۲۵۴ نفر انجام شده است.

وی افزود: هماهنگی و پیگیری و تامین اعتبارات لازم برای تمدید و بخشودگی و استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث طی هفت سال گذشته تاکنون به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *