وضعیت انبارهای امدادی استان تهران برای زمان بحران مطلوب است

پاکدشت- دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: وضعیت انبارهای امدادی استان تهران برای زمان بحران مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن قوسیان مقدم ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اقماری هلال احمر استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همواره تاکید مؤکد همه مسئولان در حوزه بهداشت و درمان این است که مردم عزیز از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای امدادی هلال احمر در پایگاه‌های جاده‌ای کشور فعال هستند.

قوسیان مقدم از آماده باش صد در صدی ۱۲ هزار نیوری امدادی هلال احمر خبر داد و عنوان داشت: نیروهای امدادی در صورت ضرورت امدادرسانی در مواقع بحران به سرعت وارد عمل خواهند شد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه وضعیت انبارهای امدادی استان تهران برای زمان بحران مطلوب است گفت: طی بازدیدی که از پایگاه‌های جاده‌ای و اقماری استان تهران در مسیر پاکدشت تهران و دماوند داشتیم خوشبختانه از نظر ذخیره انبارها و وضعیت پایگاه‌ها که به عنوان پشتیبان شهر تهران در هنگام ضرورت و حادثه هستند وضعیت مطلوبی را شاهد بودیم.

وی بیان داشت: پایگاه‌های امداد و نجات دماوند، پاکدشت، حسن آباد و دیگر پایگاه‌های اقماری نقطه اتکا و امید ما در روزهای بحرانی و در زمان وقوع حوادث هستند و امیدوار هستیم طی سال ۱۴۰۰ با جذب بیشتر کمک از دولت بتوانیم تجهیزات بیشتری را برای این پایگاه‌ها فراهم کنیم.

بر اساس این گزارش بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از پایگاه امداد و نجات استان تهران از «وهن آباد» شهرستان ری آغاز و سپس به پاکدشت و دماوند و در نهایت به شهرستان پردیس ختم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *