یک منزل مسکونی در بهارستان به دلیل بی‌احتیاطی در آتش سوخت

یک منزل مسکونی به دلیل بی‌احتیاطی شهروندان در شهرستان بهارستان طعمه حریق گردید.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، بار دیگر در شهرستان بهارستان یک منزل مسکونی طعمه حریق گردید که با حضور به موقع نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان از ایجاد تلفات جانی در این حادثه جلوگیری به عمل آمد و همچنین مأموران سازمان آتش‌نشانی مانع سوختن ۱۰۰ درصدی این منزل مسکونی شدند.

سلگی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان در رابطه با جزئیات این حادثه، عنوان داشت: یک خانه مسکونی در گلستان به دلیل بی‌احتیاطی شهروندان و عدم رعایت نکات ایمنی دچار بیش ۷۰ درصد آتش سوزی شد که آتش‌نشانان گلستانی بلافاصله بعد از اطلاع‌رسانی در محل حادثه حاضر شدند.

بنابر این گزارش، حادثه مذکور در خیابان شهید قبادی، کوچه بنفشه ۴ رخ داد و درحالی که این خانه به دلیل نشت گاز طعمه حریق شده بود حضور به موقع نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان مانع سرایت آتش به سایر طبقات این ساختمات مسکونی گردید.

گفتنی است که در طول سال به ویژه در فصل زمستان بارها و بارها به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از گاز و وسایل گرمایشی متاسفانه شاهد بروز حوادث مختلفی از جمله آتش سوزی و گاز گرفتگی در شهرستان بهارستان می باشیم.

درپایان لازم به ذکر است این موضوع نگران کننده نیازمند اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهروندان نسبت به نکات ایمنی توسط مسئولین مربوطه در سطح شهرستان می باشد که برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اقشار مختلف جامعه می تواند از جمله راه‌های مورد استفاده برای آموزش نکات ایمنی به شهروندان بهارستانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *