مرگ ۷۶ نفر و مصدومیت ۱۰۳۶ نفربر اثر حوادث کاری در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از مرگ ۷۶ نفر و مصدومیت یک هزار و ۳۶ نفر بر اثر حوادث کاری در استان خبر داد.

مرگ 76 نفر و مصدومیت 1036 نفربر اثر حوادث کاری در آذربایجان‌شرقی

علی صفایی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در  تبریز اظهار داشت: ۷۶ نفر در ۹ ماهه امسال در اثرحوادث ناشی از کار دراستان آذربایجان شرقی جان خودرااز دست دادند که یکنفر از آنها زن و بقیه مرد بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۶ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در این مدت تعداد یک هزار و ۳۱ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۲۷ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان افزود: در آذر ماه امسال هفت نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار نفر افزایش داشته است.

وی ادامه داد:  در این مدت ۱۰۷ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که دو نفر از آنها زن بودند  و  این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دو نفری را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال ۹۷ برابر با ۷۳ نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومان حوادث کار مراجعه کننده در سال ۹۷ برابر با یک هزار و ۳۰۶ نفر بود که از این تعداد ۴۰ نفر زن و یک هزار و ۲۶۶ نفر مرد بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *