آماده‌باش ستاد مدیریت بحران دماوند برای مواجهه با بارندگی‌های فصلی

به گزارش ایرنا، نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند به ریاست فرماندار روز پنجشنبه با هدف بررسی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از فصل سرما، برف و باران برگزار شد.

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران دماوند برای مواجهه با بارندگی‌های فصلی

رضا طاهرخانی در این نشست، با تاکید بر اهمیت آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای مواجهه با بحران‌های فصلی، بر لزوم هماهنگی بیشتر میان نهادهای خدماتی، امدادی و انتظامی برای مقابله با حوادث ناشی از بارش‌های سنگین و سرمای شدید تاکید کرد.

وی افزود: پیشگیری و برنامه‌ریزی دقیق برای مدیریت بحران در فصل سرما امری حیاتی است و تمام دستگاه‌ها باید از آمادگی لازم برخوردار باشند تا خدمات‌رسانی به موقع و موثر به شهروندان صورت گیرد.
فرماندار شهرستان دماوند همچنین بر اهمیت آموزش‌های عمومی و اطلاع‌رسانی به مردم برای آمادگی در برابر شرایط بحرانی تاکید کرد و از شهروندان خواست در فصل سرما، همکاری لازم را با دستگاه‌های خدماتی و امدادی داشته باشند.

در این نشست، طهماسبی دادستان شهرستان دماوند، دانش آموز معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری دماوند، سلطان آهی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری دماوند، ملکی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند، صفری پور جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه دماوند، حسین پور بخشدار بخش مرکزی دماوند، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرائی و خدمات رسان و دیگر اعضای ستاد حضور داشتند.

دماوند از شهرستان های شرق استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری پایتخت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *