حضور هلال احمر با ۱۶۰ نیروی عملیاتی در مانور زلزله و سیل

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت‌الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر;احمر استان زنجان پیش از ظهر امروز در حاشیه مانور سیل و زلزله در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمرین مانور زلزله و سیل بسیار خوب وقابل توجه خواهد بود، اظهار کرد: همه ارگان‌ها در این مانور به ادبیاتتأکیدک خواهند رسید.
مدیرعامل حمعیت هلال احمر استان زنجان لزوم انسجام تیمی را در حوادث مورد تاکید قرار داد و افزود: وظیفه ذاتی هلال احمر امداد و نجات است، به همین دلیل امروز با همه نیروها و تجهیزات در این مانور حاضر شده‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه تیم‌های امداد و نجات باید دارای ساختار علمی و عملیاتی باشد، تصریح کرد: هلال احمر در مانور امروز با همه امکانات بالفعل و بالقوه حاضر شده و درمان اضطراری، جستجو و نجات، هوایی، آنست و اسکان اضطراری واکنش سریع و حمایت روانی و آموزشی از جمله تیم‌d=”791_3″>های حاضر در مانور سیل و زلزله امروز هستند.
هاشمی به طراحی عملیات مشترک در مانور امروز اشاره و تاکید کرد: این مانور در راستای آمادگی برای پاسخگویی در حوادث و سوانح احتمالی طراحی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزاری مانور برنامه‌ریزی و مرتب سه ماهه یا ۶ ماهه را مورد تاکید قرار داد و گفت: جمعیت هلال احمر به دلیل ساختار خود همواره آماده است و همه واحدهای فعال در هلال احمر در بحث برنامه اضطراری در شرایط بحران آماده هستند.
وی تعداد نیروهای هلال احمر حاضر در مانور عملیاتی را ۱۶۰ نفر اعلام کرد و افزود: هلال احمر با همه امکانات خود در این مانور حضور یافته است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *