برگزاری جلسه هماهنگی استان معین منطقه ۱۴ شهرداری تهران بین دستگاه های متناظر استان های تهران و کرمان

جلسه هماهنگی استان معین منطقه ۱۴ شهرداری تهران بین دستگاه های متناظر استان های تهران و کرمان به میزبانی شهردار منطقه ۱۴ شهر تهران و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان، اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان و اعضای نظیر در منطقه ۱۴ شهردای تهران به صورت ویدوئو کنفرانس، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان کرمان، : در ابتدای این جلسه حمید سالخورده مدیرکل مدیریت بحران استان در خصوص نیاز به هماهنگی و برگزاری مانورهای آمادگی  برای پاسخ به زلزله احتمالی شهر تهران، مطالبی را عنوان نمود.
سالخورده، مستندسازی و تهیه بانک اطلاعاتی مربوط به مشخصات جغرافیایی منطقه برای برنامه ریزی اقلام مورد نیاز، منابع انسانی، شرح وظایف، ارتباطات جایگزین، دسترسی های جایگزین زیرساختها و شریانها و ظرفیتهای موجود و در معرض تهدید را مهم و ضروری دانست.
وی در ادامه به اولویت اسکان و تغذیه اضطراری پس از مرحله امداد و نجات و انجام فوریت های پزشکی اشاره نمود.
رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، موضوع کندی احتمالی امداد ونجات در ورودی های شهر تهران را مطرح و بر لزوم تهیه طرح عملیاتی امداد و نجات و معرفی نمایندگان تام الاختیار هر دستگاه تاکید نمود.
شهردار تهران در پایان جلسه پس از معارفه و بیان توضیحات نمایندگان دستگاههای اجرایی منطقه ۱۴ شهر تهران ضمن تشکر از کلیه مدعوین، بر لزوم بازدیدهای میدانی طرفین و مستندسازی عملکرد دستگاه ها با توجه به دستورالعمل مربوط به استان های پیشتاز و معین شهر تهران و همچنین برگزاری دوره های آموزشی تخصصی، تاکید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *