ضرورت احداث تعمیرگاه در نقاط حساس استان اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: احداث تعمیرگاه در محور سرچم و نقاط حساس استان برای ارائه خدمت به خودروهای گرفتار شده لازم و ضروری است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خدمتی ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راه‌های استان اظهار کرد: احداث تعمیرگاه در محور سرچم و نقاط حساس استان برای ارائه خدمت به خودروهای گرفتار شده لازم و ضروری است.

وی تأمین اسکان‌های اضطراری برای حضور مسافران در راه مانده و گرفتار شده در برف را توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط مهم و ضروری دانست و افزود: در این زمینه فرمانداران هر شهرستان باید با محوریت مدیریت بحران جلسه‌ای تشکیل داده و هماهنگی و تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی اضطراری از جمله اسکان، تغذیه و درمان انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل نیز باید برای شرایط بحرانی تدابیر لازم را برای حضور و استقرار جرثقیل سنگین در راستای ارائه خدمت در جاده فراهم کند.

خدمتی با بیان اینکه لازم است تا مردم قبل از هر گونه سفر از وضعیت راه‌ها و شرایط جوی مطلع شوند، گفت: عوامل مدیریت بحران، هلال احمر، اورژانس، راهداران، مدیریت بحران همگی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به مردم در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه اعضای کمیسیون ایمنی راه‌ها عملکرد خود را در این زمینه ارائه دادند و همچنین روند اجرای پیش بینی باکس زیرگذرعابر پیاده در روستای کرگان، دوربرگردان سه راهی صحرا-رضی و بریدگی ارباب کندی نیز بررسی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *