مانور آواربرداری در دانشگاه شهرکرد

 با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی ، مدیرکل مدیریت بحران استان، ریاست دانشگاه شهرکرد و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان مانور عملیاتی آواربرداری در دانشگاه شهرکرد به منظور سنجش میزان آمادگی دستگاههای اجرایی، امدادی و خدمات رسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بحران استان چهار محال و بختیاری دکتر حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی گفت:اینگونه مانورها سبب آمادگی بین بخشی و همچنین رفع مشکلات احتمالی پروژه ها در محدوده شهرها و روستاها می گردد. بدین منظور براساس برنامه ریزی صورت گرفته در چهار نقطه از شهر شهرکرد مانور آواربرداری انجام می شود که آغاز این مانور از دانشگاه شهرکرد می باشد .
 حیدری با اشاره به اهمیت روز خاک و اهمیت فرسایش آن گفت: ما اگر بخواهیم از دانشگاه برداشت خوبی داشته باشیم باید محیط و شرایط خوبی نیز فراهم کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی، نظم و انضباط را مهم خواند و افزود: اگر محیطی منظم داشته باشیم این انضباط ملکه ذهن ما خواهد شد و تمام‌کارهای خود را بر اساس نظم انجام خواهیم داد.
 حیدری با اعلام اینکه انجام این مانورها محدود نیست گفت: از ضایعات جمع‌آوری‌شده در جاده‌سازی و شانه‌های جاده‌ها استفاده خواهد شد. رزمایش آواربرداری دانشگاه شهرکرد با همکاری دستگاه‌های اجرایی، اداره کل مدیریت بحران، جمعیت هلال‌احمر و سایر نهادهای مربوطه باهدف ارزیابی توان تخصصی آنان صورت گرفت.
در این رزمایش پاک‌سازی ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در دانشگاه شهرکرد انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *