برگزاری جلسه کارگروه انرژی استان به ریاست مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان

با دستور کار تامین پایدار انرژی در فصل زمستان به ریاست مهرداد حسن زاده و با حضور نمایندگان و مدیران دستگاههای عضو کارگروه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران دهمین جلسه کارگروه انرژی استان حسن زاده اعلام کرد : با توجه به هماهنگی بسیار خوبی که در بین مدیران دستگاههای اجرایی استان وجود داشته و با تلاش شبانه روزی مدیران صنعت برق و آب استان تابستان گذشته شاهد کمترین خاموشی در سطح استان بودیم و طوری مدیریت و برنامه ریزی گردید که ضمن رضایت مندی مشترکین خانگی و تجاری واحدهای صنعتی نیز ، بدون دغدغه امورات تولیدی خود را انجام دادند.
مدیر کل مدیریت بحران استان هرمزگان گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما در کشور طوری برنامه ریزی شده که بتوانیم با رعایت الگوی مصرف بهینه گاز به سایر نقاط کشور کمک کنیم .
وی ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب مردم شریف استان هرمزگان در بحث رعایت الگوی مصرف برق در فصل تابستان خواستار تداوم همکاری مصرف گاز ، آب و برق شدند. دبیر ستاد بحران استان گفت: برگزاری جلسات کارگروه انرژی بصورت مستمر ، منظم به دبیری شرکت برق منطقه ای استان درحوزه معاونت عمرانی استانداری با هدف ایجاد هماهنگی و آمادگی بیشتر بین دستگاههای اجرایی برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *