تندباد و بارندگی ۸۰ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات برق گناوه وارد کرد

رضا کوفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: قطع برق در چندین نقطه شهری و روستایی و وارد آمدن خسارت به بیش از ۳ هزار متر شبکه فشار ضعیف و متوسط ،پنج  دستگاه ترانسفورماتور هوایی و تعداد ۶۶ اصله پایه برق ناشی از بارندگی‌ و تندباد اخیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت وارده به شبکه برق در روستای شول شهرستان گناوه بوده است، عنوان کرد: خسارت به حدود ۶۰۰ متر شبکه توزیع برق و شکستگی۱۰ پایه برق در این روستا ثبت شده که با تلاش های مهندسین و تکنیسین‌های برق در کمترین زمان ممکن، شبکه برق وارد مدار شد.

کوفی افزود  : در روستاهای چم شهاب، محمدصالحی، فخرآوری و عباسی نیز طوفان و بارندگی خسارت هایی وارد کرد که با تلاش تکنسین‌های این مدیریت برطرف و مشترکان از نعمت برق برخوردار شدند.

سرپرست اداره برق گناوه اظهار داشت: در بخش ریگ این شهرستان نیز خسارت های زیادی به زیر ساخت های برق وارد شد که بیشترین آن در منطقه رودحله بوده است.

وی یادآور شد: در این بخش نزدیک به ۱۶۰۰ متر شبکه و ۴۰ پایه برق تعویض و مقاوم سازی و در فاصله کوتاهی، مشکل مشترکانی که دچار قطع برق شده بودند، رفع شد.

کوفی اظهارکرد: پیش از این و با پیش بینی امکان چنین مشکلاتی، اداره برق شهرستان گناوه اقدام به خرید پایه‌های برق و کابل‌های انتقال کرده بود که در بارش های اخیر، به محض ایجاد اشکال، در کمترین زمان ممکن مشکل قطع برق رفع شد.

سرپرست اداره برق گناوه از صبر و همکاری مردم این شهرستان در مدت  بحران اخیر قدردانی و از آنها خواست در مواقع بروز حوادث با اتفاقات این مدیریت تماس و مشکلات را گزارش دهند.

بارندگی شدید و تندباد همراه با رعد و برق اخیر در شهرستان گناوه موجب آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها، قطع درختان، آسیب به شبکه برق و راه‌های مواصلاتی در سطح شهر و برخی نقاط روستایی شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *