بودجه ۱۰ میلیون دلاری به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تخصیص می‌یابد

عطا مرتضی دورانی شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای فعال و برگزیده رویدادهای فرهنگی هلال احمر استان زنجان به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان افزود: قرار است با استفاده از این بودجه از حوادث جلوگیری کنیم و برای مقابله با حوادث در ایران آماده تر شویم.
وی اظهارداشت: ۱۵ میلیون خَیر در جهان داریم که به صلیب سرخ کمک می کنند.
وی خاطرنشان کرد: تمام تمرکز ما کمک به قشر جوان و اهمیت به ایده های آنها است چرا که متخصصان و کارشناسان آینده هلال احمر ایران هستند.
رئیس دفتر نمایندگی فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران گفت: اعضای جوانان همچنین می توانند به مهاجران کشورهای همسایه کمک کنند و ما به عنوان فدارسیون بین المللی به شما کمک می کنیم.

هلال احمر بهترین ظرفیت برای ایفای نقش اجتماعی جوانان است
نماینده دبیر کل و مسئول خانه های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان افرود: پایه و ستون این مجموعه جوانان هستند که در دوره شیوع بیماری کرونا این اعضا در طرح های مختلف مشارکت جدی داشتند.
حسن فراهانی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی یکی از مهمترین مولفه ها در نظام توسعه هر کشوری به شمار می رود، اظهارداشت: این مهم در همه فرایندهای سیاسی، اجتماعی و فرهنکی تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: سرمایه اجتماعی از سرمایه های معنوی و علمی نیز ارزشمند تر است و مهمترین گروه هایی که می تواند در افزایش سرمایه اجتماعی موثر باشند، جوانان هستند.
نماینده دبیر کل و مسئول خانه های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: همه گروه ها اعم از گروه های دانشگاهی، علما و سایر گروه های اجتماعی نیز هستند اما تاثیرگذاری جوانان بسیار زیاد است و سرمایه اجتماعی مهمترین رکن در توسعه کشور محسوب می شود و همه مصمم هستیم کشور را در این مسیر قرار دهیم.
فراهانی اظهارداشت: در جمعیت هلال احمر به این موضوع توجه و تلاش شده از نیروهای جوان در ارکان مدیریتی و سایر مشاغل استفاده شود که به نوعی جوانان را باور کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: امید داریم این باور و واگذاری نقش ها و وظایف بیشتر محقق شود و کارها را بیشتر از گذشته به جوانان بسپاریم.
نماینده دبیر کل و مسئول خانه های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: هلال احمر بهترین ظرفیت برای گروه های جوانان است تا نقش اجتماعی را ایفا کنند و از طرفی نیز به توسعه کشور کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *