ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اطلاعیه سطح نارنجی هواشناسی صادر کرد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛در اطلاعیه ستاد بحران استانداری آمده است: به دستور استاندار ستاد بحران در جنوب این استان ایجاد شده است.

این اطلاعیه می افزاید: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی روز سه شنبه ارتفاع امواج دریای عمان به ۲ تا ۳ متر خواهد رسید و وقوع رگبار و رعدو برق در بازه زمانی مذکور در دریا دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه ذکر شده است: همچنین طی این مدت در نیمه جنوبی استان بویژه شهرستان‌های سرباز، ایرانشهر، لاشار، بمپور، قصرقند، نیکشهر، فنوج، مناطق شمالی زرآباد، کنارک و چابهار این سامانه فعالیت بیشتری خواهد داشت و احتمال وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.

در اطلاعیه ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان آمده است: فعالیت سامانه بارشی مونسون در روز دوشنبه خیلی شدید و در روز سه‌شنبه با شدت کمتر نواحی مرزی پاکستان از منطقه کوهک به پایین را با شدت کمتر درگیر خواهد کرد.

این اطلاعیه می افزاید: احتمال آسیب به شناورهای صیادی و سبک، تورهای صیادی و قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد و توصیه می‌شود در این مدت از شنا در سواحل خودداری شود.

در بخش پایانی این اطلاعیه ذکر شده است: همچنین تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در این مدت می‌تواند خطر آفرین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *