مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای سردسیر و کوهستانی از امشب/ بارش برف و باران از دوشنبه آینده

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه از امشب پدیده مه گرفتگی و کاهش دید افقی در محورهای سردسیر و کوهستانی استان داریم، از ورود سامانه جدید بارشی به استان خبر داد و اظهار کرد: برای روز دوشنبه هفته آینده، بارش برف و باران به ویژه در نیمه شمالی خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای سردسیر و کوهستانی از امشب/ بارش برف و باران از دوشنبه آینده

یحیی قاینی پور در گفت‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: نقشه‌های هوایی و مدل‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار برای خراسان رضوی تا پایان هفته جاری است و پدیده جوی خاصی پیش بینی نمی‌شود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه دمای هوا طی این مدت روند افزایشی دارد، عنوان کرد: انتظار داریم از سردی هوا کاسته شود.

وی از تشکیل مه و کاهش دید افقی در محورهای سردسیری و کوهستانی خراسان رضوی طی امشب و شب‌های آینده تا پایان هفته خبر داد و از رانندگان خواست به نکات ایمنی در این شرایط توجه کافی داشته باشند.

قاینی پور افزود: وزش باد توام با گرد و غبار در قسمت شرقی خراسان رضوی در بعضی ساعات شدت می‌گیرد که باعث افزایش گرد و غبار در کلان‌شهر مشهد هم می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از ورود سامانه جدید بارشی به استان خبر داد و اظهار کرد: برای روز دوشنبه هفته آینده، بارش برف و باران به ویژه در نیمه شمالی خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

گفتنی است؛ بیشینه و کمینه دمای هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۰+ و۵+درجه سلسیوس بوده که امروز در گرم‌ترین ساعات ظهر به ۸+ و در سردترین ساعات به یک درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *