صدور دستور قضایی برای آزادسازی ایستگاه های خط دو مترو اصفهان

دستور قضایی برای آزادسازی ایستگاه های خط دو مترو کلانشهر اصفهان صادر شده است.

صدور دستور قضایی برای آزادسازی ایستگاه های خط دو مترو اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: در بحث ماده ۹ و تملیک ایستگاه‌های خط دو قطار شهری این کلانشهر و در محدوده‌ای که وزارت کشور تأیید کرده است، در هفته‌های گذشته دستورات مورد نیاز در این زمینه با مراعات حقوق مردم صادر شده است.

محمدرضا توکلی تاکید کرد سعی شود در ابتدا با توافق و تعامل، مسیرها بازگشایی شود، چنانچه مشکلی پیش آمد با استفاده از ابزارهای قانونی ورود خواهیم کرد، رویکرد دستگاه قضا همکاری با مسئولان این طرح کلانشهری، با رعایت حقوق مردم به منظور تکمیل هرچه سریع‌تر خط دوم قطارشهری اصفهان بوده است.

وی گفت: سال‌هاست  اصفهان با معضل آلودگی هوا درگیر و این موضوع نگرانی‌های بسیاری را به دنبال داشته است و با توجه به مشکلات مختلفی که مردم در زمینه حمل و نقل مردم با آن مواجه هستند نیاز به  اجرای طرح کلان مترو مبرم است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اصفهان، رویکرد دادستانی این استان را در حوزه قضا   پیگیری به منظور کمک به این اجرای این طرح بزرگ شهری دانست و افزود: تلاش می شود که کمک حال طرح قطارشهری اصفهان باشیم و دیدگاه این است که مشکلات و گره‌های سر راه این طرح را برطرف کنیم.

مسیر اولویت بهره‌برداری خط دوم مترو اصفهان حدفاصل ایستگاه دارک شهرک امام حسین(ع) تا مدرس نجفی(کهندژ) به طول ۱۴ وهفت دهم کیلومتر در دست اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *