پیش بینی تندباد در مناطقی از استان کرمان/ خسارت جزئی زلزله رابر

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: آسمان استان امروز قسمتی ابری تا ابری است و در بعداز ظهر وزش تندبادهای موقت و گرد و خاک پیش بینی می شود.

“میترا یاوری” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: آسمان استان امروز قسمتی ابری تا ابری است و در بعداز ظهر وزش تندبادهای موقت و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه وزش تندباد بیشتر در مناطق جنوب و جنوبشرق استان رخ می دهد، افزود: وضعیت جوی استان کرمان فردا نیز به همین شکل است. ضمن اینکه برای بعد از ظهر امروز و فردا رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش ینی می شود.

یاوری با بیان اینکه پایان هفته جاری (از روز پنجشنبه) مقداری کاهش دما را در استان شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: دمای شهر کرمان صبح امروز ۱۴ درجه سانتیگراد بود که پیش بینی می شود در گرم ترین ساعات به ۲۸ درجه برسد.

وی اظهار کرد: صبح امروز لاله زار با دمای پنج درجه خنک ترین نقطه و شهداد روز گذشته با دمای ۳۸ درجه گرم ترین نقطه استان بود.

همچنین “مجید سعیدی” مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان در گفت و گو با ایسنا درباره وزش تندباد و گرد و خاک در استان گفت: در شرق استان گرد و غبار و خیزش خاک را داریم.

وی درباره خسارت زلزله شب گذشته در رابر نیز بیان کرد: ترک خوردگی برخی دیوارهای قدیمی و فرسوده روستاها تاکنون گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *