انجام ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۱۲ و ۳۲ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی در تراس منزل مسکونی در خیابان هفت کوی رسالت اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بی احتیاطی در روشن کردن منقل در مجاورت البسه منجر به حریق و دودگرفتگی تراس مسکونی شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قطع برق و گاز ساختمان مسکونی به وسیله یک رشته لوله آبرسان حریق را اطفا و از سرایت حریق به داخل ساختمان مسکونی جلوگیری کردند.

قنبری به آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۵ و ۱۳ دقیقه در منطقه چهارصد دستگاه اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان به محض ورود با دود و شعله‌های حریق در منزل مسکونی مواجه شدند و بدون اتلاف وقت با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را که منجر به خسارت اثاثیه شده بود، مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام ۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی ساعت ۲۱ و ۵۱ دقیقه درمنطقه حصیر آباد خیابان یک فرعی اشاره و اظهار داشت: آتش‌نشانان با حضور به موقع آتش سوزی ساختمان متروکه را مهار و از سرایت حریق به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان در عملیات نجات محبوسین در ساختمان مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه پادادشهر خیابان ۱۷ غربی و سپیدار بلوار انصار ۲ شهروند را نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *