آتش‌سوزی در دیّر بار دیگر سر برآورد

فرماندار دیّر گفت: آتش‌سوزی که دو روز گذشته در ارتفاعات کردلان در شهرستان دشتی رخ داده بود و شهرستان دیر را درگیر کرده بود، بار دیگر شعله ور شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز بوشهر،  کریم علی حسنی  با اشاره به اینکه آتش سوزی مراتع شهرستان دشتی از سه شنبه شب وارد منطقه جاشک آبدان واقع در حوزه استحفاظی این شهرستان شده است، گفت: در همین راستا با فراخوان داده شده بلافاصله چهار تیم ۱۵ نفره شامل نیرو‌های منابع طبیعی، هلال احمر، بسیج و نیرو‌های مردمی از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز آماده عملیات شدند.

او افزود: همچنین با هماهنگی انجام شده با مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر از توان نیرو‌های منابع طبیعی برخی شهرستان‌های استان که برای خاموش کردن آتش منطقه دشتی حضور داشتند نیز کمک گرفته شد.

فرماندار دیّر افزود: امید می‌رود با همکاری و هم گرایی خوبی که بین نیرو‌ها وجود دارد عملیات خاموش کردن آتش با موفقیت به پایان برسد.

فرماندار دیر از مردم شهرستان و دوست‌داران منابع طبیعی که مایل به کمک رسانی هستند خواست برای هرگونه همکاری با منابع طبیعی شهرستان در خصوص نحوه ، زمان و منطقه فعالیت و در قالب یکی از تیم‌ها هماهنگی لازم را انجام دهند.

در آتش‌سوزی دیروز هم گستره آتش در حال پیشروی به سوی شهرستان دیّر و کوه نمک بود که کنترل شد، اما چند ساعت بعد دوباره شعله‌ور شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *