ضرورت خدمات‌رسانی بهینه به مردم جهت رفع مشکلات ناشی از کرونا

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت رفع مشکلات مردم بر لزوم خدمات‌رسانی بهینه به مردم جهت رفع مشکلات ناشی از کرونا تأکید کرد.

به گزارش وانانیوز، 

 شکراله حسن بیگی در جریان بازدید سرزده از بخشداری چهاردانگه و در ادامه احمدآباد مستوفی ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خدمات رسانی بهینه به مردم جهت رفع مشکلات و کمبودهای به وجود آمده در اثر بیماری کرونا ویروس، ضروری است و باید اقدامات، معطوف به این امر باشد.
 
 وی با قدردانی از اتحاد و همدلی مسئولان و مردم در زمینه مبارزه با ویروس کرونا ادامه داد: تلاش‌های صورت گرفته در راستای مبارزه با ویروس کرونا در بخش چهاردانگه توسط بخشداری، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی شهر و روستاها، نهادهای انقلابی چون بسیج  و سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مرتبط  در کنار همکاری‌های هوشمندانه مردم، ستودنی است.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در ادامه عنوان کرد: با تلاش مسئولان و همراهی مردم و به لطف خداوند از این شرایط عبور می‌کنیم و باید خود را برای تلاش هر چه بیشتر جهت تحقق جهش تولید در شرایط پساکرونا آماده کنیم.
 
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حسن بیگی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به بروز برخی از مشکلات اقتصادی متاثر از شرایط کرونا باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، درصدد باشیم تا از مشکلات مردم و اصناف بکاهیم و تلاش خود را معطوف به ارتقاء وضعیت استان در زمینه های مختلف کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *