تقدیر خیرین گنبدی از کادر درمانی و پرستاری

خیرین و نیکوکاران گنبدی از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان‌های گنبدکاووس به پاس مجاهدت در برابر بیماری کرونا تقدیر کردند.

تقدیر خیرین گنبدی از کادر درمانی و پرستاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بیماری کرونا در کنار همه صحنه‌های دلخراشی که برای مردم ایران اسلامی و تمام دنیا رقم زد، تصویرگر صحنه‌های لذت‌بخشی از همدلی، نوع دوستی و مهربانی در سرتاسر این مرز پرگهر به ویژه در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس بود.

خیرین گنبدی همواره و در طول سال‌های متمادی در عرصه‌های مختلفی از جمله ساخت مدرسه، مراکز بهداشتی و درمانی، تهیه تجهیزات پزشکی، کمک به نیازمندان و حضور در کنار مردم در حوادث غیرمترقبه خوش درخشیده‌اند و در سطح استان گلستان و گاهی در سطح کشور نیز زبانزد شده‌اند.

در ماجرای بیماری کرونا و در مسیر مبارزه با این بیماری خیرین گنبدکاووس باز هم صحنه‌های افتخارآمیز دیگری را رقم زدند و ضمن خرید چندین دستگاه تنفس مصنوعی و بسیاری از اقلام بیمارستانی، تهیه بالغ بر ۵۰ هزار ماسک، تولید هزاران گان، تهیه اقلام بهداشتی و غذایی و … در مسیر کمک به نیازمندان نیز اقدامات موثری را صورت دادند.

اما در تازه‌ترین اقدام خیرین گنبدکاووس «حاج محمد کاشانیان» و «حجت‌الاسلام علی فتحی» به نمایندگی از مجموعه نیکوکاران شهرستان با تهیه هدایایی در بیمارستان‌های پیامبراعظم (ص)، شهید مطهری و آیت‌الله طالقانی حاضر شده و از کادر درمانی و پرستاری این بیمارستان‌ها تشکر و قدردانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *