۶ هزار کادر درمان و امدادگر برای امدادرسانی پیاده‌روی اربعین با هلال‌احمر همکاری دارند

به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری نخستین یادواره شهدای امدادگران چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش رو بودن پیاده‌روی بزرگ اربعین افزود: آمادگی ویژه برای ارائه خدمات در این ایام از جمله خدمات امداد ‌و نجات و سلامت اربعین در کشور عراق برعهده جمعیت هلال‌ احمر است که همکاری‌های لازم با جمعیت هلال احمر کشور عراق و تولیت عتبات مقدسه انجام شد.

به گفته وی، تعدادی خودرو آمبولانس به کشور عراق برای انجام خدمات به زائران اعزام می‌شود و در فاصله هر ۸۰ کیلومتر یک پایگاه امداد و نجات در جاده‌های منتهی به پیاده‌روی برای پیشگیری از تصادفات مستقر می‌شود.

وی از برگزاری کنگره بین‌المللی ۲ هزار و ۵۰۰ شهید امدادگر کشور و جبهه مقاومت همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز و دانشجوی امدادگر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، نخستین یادواره ۶۸ شهید امدادگر چهارمحال و بختیاری همزمان با نوزدهمین روز ماه محرم با حضور رییس جمعیت هلال احمر و کشور جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، بسیجی امیر گلفام در فرهنگسرای شهرکرد برگزارشد.

در این آیین از خانواده شهدا تجلیل و کتاب نقش جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری ، شهیدان آسمانی بام ایران و همچنین پوستر سی امین دوره مسابقات” رفاقت مهر” با رویکرد استعدادیابی جوانان و یادواره شهید علی لندی رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *