آماده‌باش برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی در پلدختر/ مرخصی مدیران لغو شد

حمید خادم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با اشاره به هشدارهای هواشناسی برای جنوب این شهرستان گفت: جلسۀ ستاد بحران پلدختر ظهر امروز با حضور دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری برگزار و تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اندیشیده شد.

او با بیان اینکه مردم پلدختر از تردد در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل قرار دارند و مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی لغو شد.

فرماندار پلدختر با اشاره به هشدار هواشناسی و پیش‌بینی وقوع بارش برای مناطق جنوبی این شهرستان، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی عمومی به مردم به‌ویژه روستاهای جنوبی پلدختر انجام شده‌ است.

او بیان کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی بیشترین میزان بارش در مناطق جنوبی پلدختر از جمله پاعلم، کرکی، دره خزینه و چم‌گز رخ می‌دهد و امور عشایر اطلاع‌رسانی لازم را به عشایر این مناطق اعلام کرده‌ است.

خادم با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آمادگی تأمین سوخت عشایر و تمام مناطق مورد نیاز این شهرستان را دارد، گفت: امور عشایر آمادگی دارد که علوفه مورد نیاز دام عشایر را تأمین کند و در اختیار آن‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/۶۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *