تهیه و تدوین نقشه‌های بروز فرونشست زمین و ریزگردها در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: ضرورت دارد ظرفیت‌ها و چالش‌های زیرساخت داده‌های مکانی توسط دستگاه‌های اجرایی استان در بستر اس دی آی بارگذاری شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، باید نقشه‌های فرونشست زمین و وضعیت ریزگردها در استان تهیه و تدوین شود و همچنین هر چه سریع تر در خصوص ساماندهی وضعیت تالاب صالحیه بعنوان یکی از کانون های ریزگرد، اقدام لازم صورت گیرد.

عبداللهی گفت: بروز رسانی نقشه برداری تمامی شهرها استان باید مد نظر قرار گیرد؛ بخش‌ های آسارا و تکمان نیز نقشه مدون و ثبت کشوری داشته باشند.

وی همچنین خطاب به مدیران حاضر در جلسه، افزود: باید در خصوص مسائل و دغدغه های مردم حساس باشید و با ریشه یابی موضوعات نسبت به حل آنها اقدام کنید.

استاندار البرز گفت: مطالبات مردمی را با دید مثبت مورد بررسی و رسیدگی قرار دهید و از تمامی اختیارات خود در این راستا استفاده کنید.

وی افزود: مدیران در هر شرایطی مسؤولیت پذیر و پاسخگوی مردم باشند چراکه این امر یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد آنها خواهد بود.

عبداللهی گفت: تعاونی‌های حمایت از کارکنان بویژه در حوزه مسکن دستگاه‌های اجرایی استان، راه‌اندازی شوند.

وی با اشاره به هفته بسیج، افزود: جوانان و پیرغلامان بسیجی باید مورد تکریم ویژه قرار گیرند.

انتهای پیام/ج



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *