خدمات بخش کشاورزی غیرحضوری انجام می‌شود

به گزارش رسانه ۷، از قزوین؛ کاکاوند مدیرروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از کلیه کشاورزان و بهره برداران کشاورزی درخواست می شود تا به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه از مراجعه حضوری به سازمان جهادکشاورزی و سایر مدیریت‌ها وادارات تابعه خودداری فرمایند

به گزارش رسانه ۷، از قزوین؛ کاکاوند مدیرروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از کلیه کشاورزان و بهره برداران کشاورزی درخواست می شود تا به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه از مراجعه حضوری به سازمان جهادکشاورزی و سایر مدیریت‌ها وادارات تابعه خودداری فرمایند.
وی افزود: شماره تلفن ۳۳۳۳۷۰۰۸ و سامانه پیامکی روابط عمومی به شماره۰۹۱۹۷۴۲۷۲۴۱ آماده دریافت درخواست‌ها جهت انتقال به مدیریت و سایر حوزه‌های کاری است.
کاکاوند اظهارکرد: همچنین به منظور رعایت حال شهروندان عزیز تمامی درخواست‌های مردمی که در قالب ملاقات عمومی در روز سه شنبه هر هفته انجام می‌شد، تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری امکان پذیر است.
وی بیان کرد: براساس قانون ارتقای سلامت نظام اداری کلیه خدمات و فرایندهای اجرایی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با عناوین میز خدمت قابل دریافت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *