قدردانی فرمانده تیپ ۴۸ فتح از امدادگران هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سردار حسن حکمتیان در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: هلال احمر در امدادرسانی های سیل اخیر در کهگیلویه و بویراحمد خوش درخشید.

وی بیان کرد: جا دارد از زحمات شبانه روزی و امدادرسانی جمعیت هلال احنر کهگیلویه و بویراحمد در سیل وآبگرفتگی های مناطق روستایی و عشایری استان تقدیر کرد. 

سردار حکمتیان عنوان کرد: در سیلاب و آبگرفتگی های متاثر از سامانه بارشی اخیر و آسیب های وارده به مناطق روستایی و عشایری در هر نقطه و هر منطقه‌ای که وارد شدیم شاهد تلاش ها و حضور پررنگ امدادگران وپرسنل جمعیت هلال احمر بودیم.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان به موقع و در اسرع وقت به صورت مطلوب درخدمت رسانی پیش قدم بودند که رضایت مردم سیل زده را نیز در پی داشته است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از همه مجاهدت‌ها و همت مسئولان، امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر به ویژه سرپرست این جمعیت کمال تقدیر و تشکر را داریم.

سردار حکمتیان بیان کرد: در طول خدمت رسانی های اخیر همکاری خوبی بین سپاه و هلال احمر استان وجود داشته که موجب امدادرسانی سریع تر و مطلوب تر به مردم شد. 

وی افزود: به همین منظور تیپ ۴۸ فتح استان آمادگی دارد به صورت شبانه روزی و بسته به نیاز هلال احمر در خصوص توان لجستیک و ترابری سنگین همکاری لازم را داشته و مثل همیشه در کنار هم و دوشادوش هم درخدمت رسانی به مردم فعال باشند. 

در این دیدار فلاحی دوست سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشارهبه اینکه جا دارد از مجموعه سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح استان به جهت همکاری و مساعدت در حین خدمت رسانی به سیل زدگان و در اختیار گذاشتن توان لجستیک وترابری سنگین تقدیر و تشکر کرد، گفت: در خصوص جمع آوری نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات جمعیت هلال احمر ظرفیت خوبی در بخش اعضای داوطلب باالاخص خانه‌های هلال در روستاها و بخش ها دارد که امید می رود بتوانیم در این مسیر نیز فعال و تاثیرگذار شویم.

 در پایان این دیدار سردار حکمتیان با اهدای لوح تقدیری از زحمات سرپرست جمعیت هلال احمر استان و پرسنل خدوم این جمعیت تقدیر و تشکر کرد .



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *