ضرورت توجه ویژه به تقویت تجهیزات امدادی هلال احمر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز چهارشنبه در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر اظهار داشت: در توزیع مختلف تجهیزات و خودروهای امدادی باید هلال احمر خراسان جنوبی به صورت ویژه و خاص دیده شود تا از شرمندگی مردم این استان خارج شویم.

 استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ما هم در زمینه تخصیص اعتبارات بیشترین همراهی‌ها را خواهیم داشت تا بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف بیشترین بهره را برای استان داشته باشیم.

وی وسعت زیاد خراسان جنوبی را یک فرصت و یک تهدید برای استان دانست و اضافه کرد: وسعت زیاد شهرستان‌های استان خدمات‌رسانی به مردم را هزینه‌بر کرده است که در این راستا باید شاخص جمعیت در توزیع اعتبارات برای این استان کمرنگ دیده شود و شاخص مساحت و کم برخورداری به صورت ویژه دیده شود.

قناعت با بیان اینکه در حادثه واژگونی قطار مشهد – یزد کار تیمی خوبی در استان شکل گرفت و حادثه به خوبی مدیریت شود، اضافه کرد: موضوع قضایی این حادثه در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: در این حادثه، امدادگران هلال احمر استان در ابتدای وقوع حادثه حضور داشتند و نقش خود را به خوبی ایفا کرد که تلاش این مجموعه جای قدردانی دارد.

قناعت ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل سابق هلال احمر خراسان جنوبی و تاکید بر استفاده‌ از ظرفیت وی در مجموعه هلال احمر کشور، گفت: مدیرعامل جدید هلال احمر استان هم از نیروهای انقلابی و توانمند است، باید بیش از گذشته در زمینه همراهی‌ها و مشارکت‌ها و جذب منابع ملی و استانی تلاش صورت بگیرد.

صبح امروز با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر محمدعلی کاووسی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی معرفی و از محمدرضا رضایی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *