تداوم سرما و بارش تا پایان هفته در مازندران

رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی جوی سازمان هواشناسی مازندران از استقرار هوای سرد و بارش پراکنده باران و برف تا پایان هفته در استان خبر داد.

اصغر بسطامی در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران در روز سه شنبه ۲۶ بهمن، نیمه ابری از بعدازظهر ابری و سرد همراه با بارندگی خفیف و در ارتفاعات با وزش باد به همراه بارش برف خواهد بود.

بسطامی اظهار کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته، هوای استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات با بارش متناوب برف و وزش باد خواهد بود که شرایط بارش در نیمه غربی استان مساعدتر است.

رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی جوی سازمان هواشناسی مازندران افزود: از جمعه ۲۹ بهمن تا یکشنبه نخستین روز اسفندماه، وضعیت جوی در استان، صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود؛ اما روز یکشنبه آسمان استان نیمه ابری و با کاهش تدریجی دما پیش بینی می شود.

بسطامی خطاب به هموطنان تاکید کرد: با کاهش مصرف حامل های انرژی به ویژه مصرف برق و گاز دست به دست هم داده و گرمابخش منازل یکدیگر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *