وزش مجدد طوفان گرد و خاک در یزد/ شهروندان مراقب باشند

قاسم راجی، کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان در خصوص شرایط جوی دارالعباده در روزهای آینده اظهار کرد:‌ بر اساس اطلاعات بدست آمده از نقشه‌های همدیدی برای امروز و فردای استان آسمانی صاف تا  قسمتی ابری همراه با رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی افزود:‌ احتمال بارش پراکنده باران همراه با وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در مناطق شمالی استان نیز از دیگر پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی برای روزهای آینده در یزد است.

کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی استان یزد گفت:‌ برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری، ۲۵ و ۲۶ اسفندماه امسال دوباره طوفان و وزش باد شدید خواهیم داشت.

راجی با بیان این‌که شهروندان باید با رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از تردد غیرضروری مراقب سلامت خود باشند،  تصریح کرد:‌ از بعد از ظهر پنج شنبه و در ساعات ابتدایی روز جمعه ۲۷ اسفند نیز کاهش محسوس و قابل توجه دما در استان یزد رخ می‌دهد و احتمال سرمازدگی برای محصولات کشاورزی در روزهای پایانی سال پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به احتمال وقوع طوفان گرد و خاک به همشهریان توصیه کرد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از تردد غیرضروری بین شهری در جاده‌های مواصلاتی استان یزد پرهیز کنند.

انتهای پیام/الف/ی



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *