تعطیلی برخی مدارس استان اصفهان در روز چهارشنبه به علت برف و سرما

بارش سنگین برف و سرمای هوا باعث غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرستان‌های استان اصفهان در روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بارش سنگین برف و سرمای هوا باعث غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرستان‌های استان اصفهان در روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه شد.

بر همین اساس، مدیریت آموزش و پرورش فریدونشهر اعلام کرد: با توجه به برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر شهری و روستایی، فعالیت کلیه آموزشگاه‌های شهرستان فریدونشهر فردا چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ به صورت غیرحضوری ادامه خواهد داشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کلاس‌های درس مدارس شبانه روزی که دانش‌آموزان آن در محلّ مدرسه مستقر هستند، طبق روال عادی ادامه خواهند داشت و همچنین  کلاس‌های درس آموزشگاه‌های روستایی که مدیر و معلمین آن در محلّ مدرسه مستقر هستند، طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش فریدن نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا بر اعلام مدیر آموزش و پرورش و با هماهنگی صورت گرفته  با فرماندار، با توجه به  بارش برف و لغزندگی معابر شهری وروستایی  فعالیت حضوری دانش‌آموزان در تمامی واحدهای آموزشی اعم از دولتی، غیردولتی، آموزشگاه‌های زبان، علمی آزاد و مدارس استثنایی و پیش دبستانی ها در شهرستان فریدن در روز چهارشنبه ۱۳بهمن ماه ۱۴۰۰ تعطیل و بر همین اساس کلیه کلاس‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و براساس این گزارش حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نمی‌باشد.


مدیریت آموزش و پرورش میمه نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی ( برودت هوا)  و لغزندگی معابر فردا ۱۳ بهمن ماه آموزش در تمامی مدارس منطقه میمه به صورت غیر حضوری  خواهد بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش چادگان نیز اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند با توجه به پیش‌بینی احتمال مه گرفتگی؛ یخ زدگی و لغزندگی جاده‌ها و با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران؛ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ برنامه آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان چادگان با یکساعت و نیم تاخیر برگزار می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *