میزان خسارات سیل و توفان اخیر در خراسان رضوی ۱۲۴ میلیارد ریال است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: گزارش خسارات در سایر بخش‌ها هنوز نهایی نشده و گزارش جمع‌بندی وقوع خسارت توفان و سیلاب در استان اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن نجات مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با توجه به سیل و توفان شدید که در روزهای گذشته در استان خراسان رضوی به وقوع پیوسته بود عنوان کرد: سیل و توفان اخیر به تاسیسات آب و فاضلاب و راهداری ۱۲۴ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

نجات همچنین با اشاره به میزان تقریبی این خسارتها متذکر شد: ۷۴ میلیارد ریال از این میزان خسارت مربوط به بخش آب و فاضلاب و حدود ۵۰ میلیارد ریال آن خسارت راهداری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در ادامه این خبر تصریح کرد: همچنین با توجه به وقوع سیلاب در شهرستان صالح‌آباد، به بخش کشاورزی این شهرستان نیز ۲۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده‌ است.

وی همچنین تاکید کرد و گفت: گزارش خسارات در سایر بخش‌ها هنوز نهایی نشده و گزارش جمع‌بندی وقوع خسارت توفان و سیلاب در استان اعلام خواهد شد.

نجات در خاتمه این خبر یادآوری کرد: سامانه بارشی که از پنجشنبه هفته گذشته خراسان رضوی را به شکل بارش باران فرا گرفته است تا پایان هفته جاری به شکل باران و برف در مناطق مختلف استان فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *