مدارس کرمانشاه امروز هم تعطیل شد/ آماده‌باش مدیریت بحران برای بارندگی و سرما در استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تعطیلی مدارس ۱۲ شهرستان استان در نوبت صبح خبر داد و گفت: با توجه به برودت هوا، خوشبختانه به لحاظ وضعیت گاز و تأمین گاز خانگی در یک وضعیت پایدار هستیم و تا بدین لحظه مشکلی گزارش نشده است.

امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: توده هوایی مجددا از روز پنجشنبه بر جو استان مستقر خواهد شد که بارش‌های را به شکل برف به همراه دارد.

وی ادامه داد: بیشتر این بارش‌ها براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی در منطقه اورامانات و غرب استان خواهد بود، در این راستا دستگاه‌های ستاد بحران استان در آماده‌باش کامل هستند و فرمانداران نیز آماده‌باش خود را اعلام‌کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به برودت هوا، خوشبختانه به لحاظ وضعیت گاز و تأمین گاز خانگی در یک وضعیت پایدار هستیم و تا این لحظه مشکلی گزارش نشده است.

وی در ادامه از تعطیلی مدارس در ۱۲ شهرستان استان خبر داد و گفت: مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی در شهرستان‌های کرمانشاه ، پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، دالاهو، گیلان‌غرب (بخش مرکزی و گواور) صحنه، هرسین، کنگاور، سنقر، اسلام آبادغرب، در همه مقاطع در نوبت صبح تعطیل است.

ظهرابی گفت: همچنین مدارس شهرستان‌های کرمانشاه، سنقرو کلیایی، هرسین، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و سرپل‌ذهاب نیز در تمام مقاطع تحصیلی فقط در نوبت صبح تعطیل است.

وی با بیان اینکه ادارات استان تعطیل نیستند و تأخیر هم ندارند، خاطرنشان کرد: مدارس در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و قصرشیرین با ۲ ساعت تأخیر در نوبت صبح برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *