نیروهای امداد و نجات ۵۱۵ حادثه‌ دیده را امدادرسانی کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از امدادرسانی به ۵۱۵ حادثه‌دیده از سوانح جاده‌ای، کوهستان، شهری و دیگر موارد را طی سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پرسون از زنجان، سید قاسم موسوی افزود: در مدت بیان شده ۱۳۸ حادثه در استان زنجان اتفاق افتاده که از این تعداد ۱۲۴ مورد سانحه جاده‌ای و شهری، هفت مورد کوهستان، سه مورد دریایی و ساحلی و یک مورد سیل و آبگرفتگی اتفاق افتاده است که در این موارد ۵۱۵ نفر حادثه دیده‌اند.

وی تاکید کرد: این تعداد حوادث ۴۹۶ نفر آسیب دیده، ۲۲۴ نفر مصدوم، ۱۹ نفر نیز در صحنه فوتی داشت که یک نفر به صورت سرپایی درمان و ۲۹ نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این امدادرسانی‌ها ۲۵۱ تیم عملیاتی با هشت امدادگر و ۹۱۴ نفر نجاتگر خدمات امدادی به صورت شبانه‌روزی برای حادثه‌دیدگان ارائه کرده‌اند.

موسوی یادآوری کرد: ۹۲۲ نفر کل نیروهای عملیاتی بکارگیری شده در سه ماهه نخست سال‌جاری در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ناشی از حوادث در سطح استان زنجان بوده‌اند.

وی اظهار داشت: برای ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان ۱۳۸ حادثه در سطح استان ۲۴ خودروی کمک‌دار، ۱۲۷دستگاه آمبولانس و ۱۰۱ دستگاه خودروی نجات فعال بوده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه‌های هلال احمر در سطح جاده‌ای این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه‌روزی ارائه می‌دهند.

موسوی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *