روند مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان دشتی رو به افزایش است

فرماندار دشتی با بیان اینکه از نیمه خرداد تاکنون تعداد مبتلایان به بیماری کرونا ۸۰ درصد افزایش یافته است، گفت: محدودیتها و نظارت ها باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان با تاکید بر اینکه حمایت مقام معظم رهبری از دانشمندان ایرانی در جهت تولید واکسن کرونا کاری ارزشمند و ماندگار است، اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس روند بازرسی‌ها و سخت گیری ها باید افزایش یابد.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: بر اساس گزارش‌های واصله کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن ورزشی است.

نادری خاطر نشان کرد: در حال حاضر روند این بیماری در شهرهای بادوله و کاکی و برخی از روستاهای این بخش مطلوب نیست و این بیماری رو به افزایش است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پایان همین هفته کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان نیز برگزار می‌شود ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم با آموزش و پرورش داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا به سه هزار و۷۲۷ نفر رسیده است، گفت: تاکنون ۶۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

پرویز احمدی افزود: عادی انگاری در جامعه و کاهش پروتکل‌های بهداشتی باعث خیز مجدد بیماری شده و بر اساس آخرین رنگ بندی شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه رعایت ماسک در صنوف به زیر ۵۰ درصد رسیده است، افزود: عمده مبتلایان به کرونا دور همی های خانوادگی و مهمانی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور از روز چهارشنبه نهم تیرماه با رشته هنر آغاز می‌شود.

علی حسینی افزود: روز پنج شنبه رشته انسانی و ریاضی، روز جمعه رشته تجربی و روز شنبه نیز رشته زبان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال هزار و ۵۰۰ داوطلب در ۱۶ حوزه امتحانی با هم به رقابت می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *