نشست تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی در سی سخت برگزار شد

نشست تخصصی امداد ونجات و آموزش همگانی به ریاست مدیر کل مدیریت بحران و با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و سایر مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط استان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت،جلسه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی با توجه به بند ” ب” ماده ۱۴  قانون جدید مدیریت بحران کشور در یاسوج برگزار شد.

 به گزارش فارس، جلسه تخصصی امداد ونجات و آموزش همگانی  به ریاست مدیرکل مدیریت بحران و با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان تشکیل شد.

  محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: نقش آموزش در پیشگیری بحران‌ها،  تاثیر به سزایی دارد ،  بنابراین استفاده بیشتر و مفید از فضاهای مجازی به منظور آموزش با توجه به شیوع ویروس کرونا مورد تاکید است.

 محمدی اظهار داشت:ضرورت دارد ادارات مرتبط از جمله جمعیت هلال احمر استان، اورژانس، آتش‌نشانی از طرق مختلف به ویژه رسانه‌ها ، فضاهای مجازی، ویدئو کنفرانس و رسانه ملی نسبت به آموزش‌های همگانی اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران گفت: ادارات و سازمان‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به  بحران ملزم هستند از طریق به وزارتخانه‌های متبوع اعتبارات مورد نیاز را پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *