نقش مردم در بحران‌ها به ویژه در بیماری کرونا بسیار مهم است

رئیس علوم پزشکی استان زنجان گفت: نقش مردم در بحران‌ها به ویژه در بیماری کرونا بسیار مهم است و باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش ظهر سه شنبه در همایش آئین محبت در محل همایش بین المللی روزبه زنجان گفت: طی چند روز گذشته شاهد فروکش کردن بیماری کرونا در استان بودیم.

وی اظهار کرد: همایش‌های تخصصی علوم گوناگون، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل موقعیتی مناسب برای ایجاد هم‌فکری و تبادل دیدگاه را فراهم می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اهداف برگزاری همایش بین‌المللی آیین محبت اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی استان در راستای ترویج آیین مهرورزی و ترغیب مردم، نخبگان اجتماعی و فرهنگی در امر خیر با توجه به شرایط کنونی بحران کرونا، به منظور پیشگیری و کنترل کرونا ویروس، همایش بین‌المللی آیین محبت را با موضوع «نقش سمن‌ها و خیرین در مدیریت مردمی بحران» برگزار می‌کند.

قزلباش تاکید کرد: نقش مردم در بحران‌ها به ویژه در بیماری کرونا بسیار مهم است و باید تقویت شود.

وی افزود: حوزه اجتماعی با تاکید بر مولفه‌های اجتماعی سلامت، کار خود را با جدیت برگزار می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز داشت: امروز تمرکز حوزه اجتماعی همایش آیین محبت بر مردم بوده و به دنبال اجتماعی‌سازی سلامت است.

قزلباش گفت: امروز سمن‌ها و خیریه‌ها، اقدامات خود را به ویژه در حوزه سلامت به صورت هدفمند و سازمان یافته باید برنامه ریزی و هدفگذاری کنند.

وی تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای تبادل اندیشه‌ها و خلق ایده‌های نوین است و در این میان ایجاد بستری مناسب برای به‌روزرسانی ظرفیت‌های موجود و تشکیل ظرفیت‌های جدید ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر اجتماعی کردن سلامت تاکید کرد و افزود: باید این مهم در استان تقویت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *