برگزاری ۴۴۵ دوره آموزشی امداد و نجات در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته ۶۸ دوره تخصصی و ۳۷۷ دوره آموزش عمومی در بخش پایه و همگانی امداد و نجات در استان برگزار شد و حدود ۱۵ هزار نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

ایرج کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از راه‌اندازی یکصد خانه هلال در سطح استان خبر داد و گفت: عمده این خانه‌ها افتتاح شده و در حال فعالیت است و تعدادی از این خانه‌ها در حال ساماندهی و تجهیز و آموزش جهت دوره‌های مختلف امدادی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال گذشته ۱۵ دوره تخصصی پایه امداد با حضور ۲۲۵ نفر، ۱۴ دوره پایه نجات با حضور ۳۰۰ نفر، ۱۳ دوره پیش‌بیمارستانی با حضور ۲۸۰ نفر، هفت دوره پایه جست‌و‌جو و نجات در حوادث جاده‌ای و حمل‌‌و‌نقل با حضور ۱۷۵ نفر و یک دوره جست‌و‌جو و نجات در برف و کولاک با حضور ۲۰ نفر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین ۱۱ دوره بازآموزی در رشته‌های جست‌وجو و نجات در تصادفات جاده‌ای با حضور ۴۴۵ نفر و هفت دوره بازآموزی جست‌وجو و نجات در کوهستان با حضور ۱۶۴ نفر نیز برگزار شد که مجموع دوره‌های تخصصی ۶۸ دوره بود و در  مجموع یک هزار و ۶۰۹ نفر از این آموزش‌ها استفاده کردند.

کیانی بیان کرد: در بخش آموزش دوره‌های عمومی در بخش پایه و همگانی  ۳۷۷ دوره برگزار شد که تعداد هفت هزار و ۷۰۹ خانم و پنج هزار و ۵۳۵ آقا از آموزش‌های عمومی هلال‌احمر استفاده کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *