هشدار هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی در کرمان

سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان کرمان نسبت به تشدید بارندگی در استان کرمان هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیرو هشدار سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر تشدید بارندگی طی امروز و فردا ( جمعه و شنبه)؛ کمیته مخاطرات آب و هوایی سازمان نقشه‌برداری کشور مناطقی از استان کرمان را که بیش از سایر مناطق تحت تاثیر این بارندگی قرار می‌گیرند را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش شهرستان کرمان شامل روستاهای دودران، لنجان، رشقاوند، تیکدر، ده‌زیار، کهنوج معزآباد، ده‌مسعود، معزآباد، سردر، فخرآباد و شهرهای چترود، کاظم آباد، جوپارو محی آباد، شهرستان زرند شامل روستاهای هوتک، قنات‌بشیر و ده‌نو و شهرهای خانوک، ریحان‌شهر و یزدان‌شهر تحت تأثیر این مخاطره خواهند بود.

همچنین شهرستان راور شامل روستاهای چناروییه، زارکوییه، گزستان، ده گبری، خیرآباد، رقعه صغیر، عباس‌آباد، قنات‌گرم، سهرچ، حسین‌آباد، هروز علیا و ده نو علی شهر به همراه روستای خواجه‌سهیل بیدخون در شهرستان بردسیر و روستای گشمیران و شهر منوجان در شهرستان منوجان هم متأثر از این بارندگی‌ها خواهند بود.

در شهرستان عنبرآباد روستاهای مورچین و کلجک علیا و شهرهای نرماشیر، هنزای رابر ، محمدآباد ریگان و خاتون‌آباد شهربابک از جمله مناطقی هستند که تحت تأثیر این بارندگی هستند.

 بنا بر این گزارش، احتمال رگبار شدید به‌صورت نقطه‌ای در سایر مناطق استان نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *