بسیجیان در مهار آتش سوزی‌ها در جنگل‌ها و مراتع حضور پررنگی دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: بسیج در همه صحنه‌ها حضور موثر و امیدبخشی دارند و لازم است که دیگر ادارات در این امر سهیم و مشارکت داشته باشد تا لطمه به منابع طبیعی و محیط‌زیست وارد نشود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ باقر پسنده در نشست ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: جلسات ستاد مدیریت بحران یکی از نشست های مهم بعد از ستاد کرونا است.

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما دستگاه‌های دولتی شهرستان و روسای ادارات باید آمادگی لازم در جهت مهار این آتش سوزی‌ها را داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت:متاسفانه برخی از آتش سوزی به دلیل سهل انگاری افرادی که به طبیعت ومناطق کوهستانی برای گردش و تفریح می‌روند، رخ می‌دهد.

 پسنده  با اشاره به حضور پررنگ نیروهای بسیج در تمامی عرصه‌ها  گفت: بسیج در همه صحنه‌ها حضور موثر و امیدبخشی دارند  و  لازم است که دیگر ادارات در این امر سهیم و مشارکت داشته باشد تا لطمه به منابع طبیعی و محیط‌زیست وارد نشود.

 وی اذعان کرد: انتظار داریم محیط‌زیست و منابع طبیعی گشت‌های خود را در عرصه های طبیعی بیشتر و با متخلفان که اقدام به آتش سوزی در عرصه های طبیعی می کنند برخورد جدی صورت بگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران بیان کرد: امکاناتی در اختیار بسیج  قرار دارد که این امکانات و تجهیزات در اختیار منابع طبیعی قرار خواهد گرفت.

پسنده خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری ۳ انتخابات مهم در شهرستان می طلبد از آتش سوزی در عرصه های طبیعی غافل نشویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *