۱۵۰ ماموریت امداد و نجات در استان قزوین

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در نوروز امسال ۹۵ ماموریت داشته‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا از قزوین، حکمت الله هاشمی با اشاره به ماموریت‌های امدادگران در نوروز امسال گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در نوروز امسال  ۹۵ ماموریت داشته‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: نوروز سال گذشته ۳۸ ماموریت انجام شده بود که شامل ۲۴ ماموریت جاده‌ای، ۳ ماموریت شهری،  ماموریت صنعتی و ۵ ماموریت برف و کولاک بود.

وی عنوان کرد: ماموریت‌های نوروز امسال شامل ۷۵ ماموریت جاده‌ای، ۴ خدمات حضوری، ۶ خدمات شهری، ۷ خدمات صنعتی و کارگاهی و ۳ عملیات کوهستان بود.

این مسئول افزود: در این مدت ۱۱۹ تیم اعزامی با ۸۷ دستگاه آمبولانس فعالیت داشته و ۷۶ مصدوم را به مراکز درمانی استان انتقال داده و به ۱۴ مصدوم به صورت سرپایی خدمات رسانده‌اند.

وی ابراز کرد: امدادگران استان در ایام نوروز در ۱۶ عملیات رهاسازی شرکت داشتند که نسبت به مدت مشابه سال پیش افزایش۳۰۰ درصدی داشته است.

هاشمی با اشاره به تعداد عملیات‌ها به تفکیک شهرستان و شعب امداد و نجات عنوان کرد: ۲۳ عملیات در تاکستان، ۱۵ عملیات در قزوین، ۱۳ مورد در البرز، ۱۲ مورد در طارم سفلی، ۱۰ عملیات در بوئین زهرا، ۷ ماموریت در آبیک و ۴ ماموریت در آوج و الموت انجام شد.

وی در پایان گفت: میزان تصادفات جاده‌ای ۷۳.۲۷ درصد، انحراف خودروها و برخورد با مانع ۲۴.۹ درصد و حریق و آتش سوزی ۳.۱ درصد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *