انجام ۱۴۰۴ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام یک هزار و ۴۰۴ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل فضل وزیری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۹۹ و با وجود تداوم شرایط سخت کرونایی شاهد اجرای عملیات‌های متعدد امداد و نجات و اطفا حریق توسط آتش نشانان بودیم.

وی افزود: طی سال ۹۹ در مجموع یک هزار و ۴۰۴ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات انجام شد که از این تعداد ۸۷۴ مورد مربوط به عملیات اطفا حریق و ۵۳۰ مورد نیز عملیات امداد و نجات بوده است.

فضل وزیری اعلام کرد: از ۸۷۴ عملیات اطفا حریق در طول سال گذشته؛ ۴۸۱ مورد آن مربوط به اطفا حریق فضای سبز، زمین کشاورزی و مرتع و جنگل، ۱۲۱ مورد خودرو و ماشین آلات، ۱۱۸ فقره مسکونی، ۴۷ مورد ضایعات و زباله، ۳۵ مورد اماکن تجاری و ۱۲ مورد نیز انبارها بوده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار کرد: از ۵۳۰ فقره عملیات امداد و نجات نیز ۲۸۲ فقره عملیات گرفتن حیوانات وحشی و موذی، ۷۶ مورد گیر کردن در آسانسور، ۴۵ مورد گیر کردن انگشتر، ۴۳ فقره تصادف، ۱۵ مورد آب گرفتگی و سیلاب، ۱۲ مورد ریزش آوار، هفت مورد انفجار گاز و پنج مورد عملیات غواصی بوده است.

فضل وزیری اعلام کرد: متأسفانه در حوادث رخ داده سال گذشته ۵۸ نفر مصدوم و ۲۱ نفر از شهروندان هم جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: از مجموع عملیات‌های انجام شده، یک هزار و ۳۸۳ مورد در داخل محدوده شهر سنندج، ۳۶ مورد خارج از محدوده بوده و هفت مورد مربوط به روستاهای اطراف بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *