وزش توفان قرمز در تودشک/۲۲ واحد مسکونی تخریب شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: توفان قرمز در منطقه تودشک به دلیل فعال شدن کانون‌های گرد و غبار در این منطقه ایجاد شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وزش باد در اصفهان کاهش یافته است، اظهار داشت: در تودشک شاهد توفان قرمز رنگ بوده‌ایم که نتیجه فعال شدن کانون‌های گرد و غبار این منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع طی دو روز گذشته بر اثر وزش باد ۲۵ خودرو آسیب دیدند، ادامه داد: تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در محور اردکان – نائین نیز گزارش شده است.

ممنوعیت تردد در محور نائین – اردکان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در محور اردکان – نائین تردد خودروها برای ساعاتی ممنوع شد، افزود: در صورت بهبود شرایط جاده‌ای و جوی مجدداً تردد از سر گرفته می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هنوز اثرات توفان در استان اصفهان وجود دارد، ادامه داد: کشاورزانی که از توفان خسارت دیدند می‌توانند با مراجعه به دفاتر بیمه‌ای نسبت به ارزیابی خسارات و دریافت هزینه اقدام کنند.

۴۰ اصله درخت و ۳۷ تابلوی تبلیغاتی سقوط کرد

شیشه فروش با بیان اینکه در مجموع ۲۲ واحد مسکونی بر اثر توفان ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان آسیب دیده است، ابراز داشت: ۴۰ اصله درخت و ۳۵ تابلوی تبلیغاتی نیز در سطح استان آسیب دیدند.

وی افزود: همچنین بر اثر ریزش چهار دیوار دامداری ۱۰ رأس دام نیز در شهرستان‌های غربی استان اصفهان آسیب دیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *