پایگاههای امداد و نجات در سیستان و بلوچستان آماده خدمات رسانی به مردم

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان : تعداد ۲۸ پایگاه امداد و نجات در سطح استان به شهروندان خدمات رسانی می کنند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان،   مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در بازدید از پایانه مرزی میلک با بیان اینکه تیم امدادی مراقبت های بهداشتی جمعیت هلال احمر در پایانه مرزی میلک هیرمند مستقر هستند گفت: این اقدام در راستای طرح ملی امداد و نجات نوروزی و مراقبت های ویژه این ایام است که تا پانزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.
علیرضا میربهاء الدین افزود: تعداد ۲۸ پایگاه امداد و نجات در سطح استان در حال خدمات رسانی به مردم است که امید می رود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بتوانیم سال خوبی را داشته باشیم.
وی افزود: در موضوع مراقبت های ویژه هم در مرزهای آبی، زمینی و هوایی استان از جمله پایانه میلک هیرمند، پایانه میرجاوه و مرز ریمدان چابهار اقدامات کنترلی در دستور کار است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با تب سنجی و غربالگری که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت و راه و شهرسازی در مبادی مرزی استان انجام می شود تلاش می کنیم به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم.
میربهاء الدین ادامه داد: در قالب این طرح ها روزانه ۱۸۶ نفر نجاتگر به هم استانی‌های گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *