۷۰ میلیارد تومان خسارت در آتش سوزی سوله صنعتی رباط کریم

حمید رزاقی سرپرست آتش‌نشانی رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ساعت حدود ۳ بامداد امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در شهرک صنعتی نصیرشهر از توابع شهرستان رباط کریم رخ داد و یکی از سوله های شرکت تولیدی قطعات پلاستیکی خودرو به طور کامل طعمه حریق شد.

وی افزود: میزان آتش‌سوزی زیاد بود و وقتی نیروهای آتش نشانی رسیدند کل سوله درگیر بود و به علت بالا بودن حجم حریق و حرارت بالا، سقف به صورت نیمه خوابیده بود و به مرور سقف سوله افتاد.

سرپرست آتش نشانی رباط کریم بیان کرد: مأموران ایستگاه‌های آتش‌نشانی از نصیرشهر، رباط کریم، گلستان، اسلامشهر، شمس آباد و حسن آباد فشافویه با حضور در محل حادثه از چندین جهت به اطفاء حریق پرداختند و پس از چند ساعت تلاش توانستند آتش را مهار کنند و حدود ساعت ۹ صبح عملیات پایان یافت.

رزاقی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت گفت: به دلیل مواد پلی استر و حجم بالای دود، سه تن از مأموران عملیات آتش‌نشانی دچار مشکل تنفسی شدند که پس از اکسیژن رسانی از طریق عوامل اورژانس که در محل حاضر بودند، بهبود یافتند. 

وی با بیان اینکه میزان علت دقیق حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، تصریح کرد: احتمال می‌رود اتصال برق علت این حریق باشد و میزان حدودی خسارت نیز ۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *