سیل به ۱۲ هزار کیلومتر از راه های کشور خسارت زد

وزیر راه وشهرسازی گفت: سیل گذشته پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۱۲ هزار کیلومتر راه های کشور خسارت زد.

سیل / به گزارش رکنا: محمداسلامی روز چهارشنبه در جلسه بررسی راههای الیگودرز افزود: تخصیص اول این خسارات سیل که نصف آن ملی و بقیه استانی بوده یکهزار و ۵۰۰ تومان است که تنها ۹۰۰ میلیارد تومان ان برای جاده جدید پلدختر- خرم آباد اختصاص یافت.

وی با اشاره به آسیب ۷۰۰ پل در سیل پارسال ادامه داد: شاخص های توسعه و برخورداری را در طرح ابرار تهیه کرده ایم و اولویت های ما در لرستان تیم مدیریتی و نمایندگان است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰ نماینده ویژه وزارت راه و شهرسازی به لرستان گفت: طرح های مهم الیگودرز باید تا پایان سال و در فصل کاری انجام شود که مهمترین ان سه راهی شول آباد و تقاطع غیرهمسطح و ۹ کیلومتر جاده الیگودرز – داران است.

وی در خصوص تخصیص زمین برای طرح گردشگری حوضیان گفت: این طرح را باید برای لرستان و کشور به فرصت تبدیل کنید در غیراینصورت وزارت راه و شهرسازی با آن مخالفت می کند.

اسلامی ادامه داد: بهترین زمین ها در جوار سد وجود دارند و ملاحظات زیست محیطی و اجتماعی برای طرح لحاظ شده بنابراین باید کار فاخر انجام و به برکت تبدیل گردد نه اینکه ضایعه ای برای مردم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *